Boss Bottled Night, Temmuz 2010'da raflara çarpan Hugo Boss'un yeni baskısı. Parfüm, amaçlarını gerçekleştiren ve yeni zorluklarla mücadele eden iddialı bir genç adamı sembolize eder. Onun için her şey yine onun ulaşabileceği yerdedir ve gerçekleşmesi mümkün olan her hedef mümkündür. Boss Bottled Night, yoğun ve erkeksi odunsu anlaşmalara sahip aromatik bir koku. Louvre Amarelo ağacının ve şehvetli misk kokusunun sıcak, değerli odunsu nüanslarından oluşan bir üsse dayanan Afrika menekşesinin yoğun kalp kokularını vurgularken, lavanta ve huş ağacı aromaları ile açılan özel bir parfüm. Flacon bize sıcak yaz gecelerini hatırlatmak için yaratılmıştır. Karakteristik cam flacon gövdesi üzerinde gece yarısı mavisi ve siyah nüanslar oluşturulur. Flacon'daki koyu renkli çizgiler, baştan çıkarıcı, yoğun ve son derece erkeksi bir kompozisyon sözü veriyor. Reklam kampanyasının yüzü aktör Ryan Reynolds'tur. Eau de Toilette halinde, 40 ml Eau de Toilette, 100 ml Tıraş Sonrası losyon, 40 ml Tıraş Sonrası losyon, 100 ml Tıraş Sonrası Balsamı, 75 ml Duş Jeli , 150 ml Deo-Spray, 150 ml Deo-Stick halinde ürünlerini piyasada bulabilirsiniz.
Lavanta
Huş ağacı
Hercai menekşe
Odunsu notalar
Misk
KALICILIK
|
80%
|
FARKEDİLİRLİK
|
65%
|
BEĞENDİ
|
38%
|
BEĞENMEDİ
|
63%
|
GÜNDÜZ
|
38%
|
GECE
|
63%
|
Üst Nota
|
48%
|
Orta Nota
|
28%
|
Alt Nota
|
24%
|
İLKBAHAR
|
25%
|
YAZ
|
25%
|
SONBAHAR
|
38%
|
KIŞ
|
13%
|